maanantai 7. tammikuuta 2013

Lähdön hetki

Tulin opiskelukaverini Katrin kanssa lentokentälle ajoissa ja äsken Katri lähti omalle lennolleen ja jäin yksin. Nyt se iskee tajuntaan että apua mä lähen reissuun yksin. Hullua. Oon (onneks?) niin väsyny etten kuitenkaan jaksa ajatella/surra/stressata/hehkuttaa, meen vaan minne mun käsketään mennä.

Ärsyttävästi pakkaaminen ja siivoaminen yms jäi taas viime tippaan mutta mitä väliä kun oon tässä nyt! En tiedä mitä pakkaamisessa meni taas vikaan kun tavaraa, siis roinaa on ihan liikaa. En tiedä mitä on ees mukana kun tuntuu et ei vaatteita tai kosmetiikkaa niin paljoo ole.

Yllättäen unetkin on jääny viikonloppuna vähiin mutta taidan onnellisesti sammua heti koneessa, ei huono vaihtoehto. Kunhan ruokaa ehdin saada.

Kohta siis Helsinki - Milano - Hong Kong - Bali !!!

ps. Hmmm pitäiskö mun alkaa ottaa jotain kuviakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti